man hittar ju ingenting på second hand i den här staden.

har förbannat ont i halsen och huvudet. men sverige vann över holland och gick direkt till em nästa år (yay!) så jag ser förbi det onda för en stund. och förresten vägrar jag bli sjuk (dels är det allmänt jobbigt och dels skulle jag säkert gå ner ännu mer i vikt, vilket jag verkligen inte har lust med).

idag har jag:

- likt en zombie släpat mig upp ur kims säng klockan tolv. orkade knappt sätta ena foten framför den andra.

- ätit flingor i obäddad säng medan jag såg honom sova vidare. försökt att tugga tyst.

- cyklat den lilla biten mot skolan för att planera redovisning med basgruppen.

- cyklat hem till jessica för att umgås vid diskbänken och därefter bege oss ut på stan.

- hoppfullt spanat i second hand-butiker. inte hittat nånting.

- ätit spicy italian på subway.

- gett upp på det fortsatta letandet efter fler second hand-butiker och istället besökt monki och h&m. jessica köpte den fantastiska tröjan med flätan. lovade mig själv att inte använda min nya bh med en genomskinlig blus.

- ätit spaghetti med tilda.

- sett fotbollsmagi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0