Samvaro och sånt.

Sitter hos min pojkvän (mhmm, jag får fortfarande fjärilar i magen när jag inser att jag kan skriva så). Igår fick han hem sin nya, stationära speldator och han nördar för närvarande betaversionen av Battlefield 3. Och jag klagar inte på nördandet; större delen av kvällen har jag spelat Sims. Inled inte en karriär som stylist, säger jag bara - det är pisstråkigt. Jag bytte till privatdetektiv istället och det passar den som gillar att snoka, höhö. Förresten undersökte jag en hel gravkammare i Frankrike där jag hittade en hel massa skatter. Det ni.

Men nu är det alltså slutspelat för ikväll för min del. Får se när han ger efter för sin trötthet. Jag ska se lite Criminal Minds nu eftersom jag ändå inte kan somna utan honom. Imorgon är det handledning för c-uppsatsen. Såklart har han och jag fått samma handledare, utöver det att vi läser tillsammans i alla kurser denna termin, och tro det eller ej så har vi inte haft något att säga till om på någon av punkterna. Än har vi inte tröttnat på varandra och det ser jag som ett lovande tecken, hehe.

Efter morgondagens handledning kanske jag känner mig en aning mer stressad eftersom jag ännu inte börjat skriva på uppsatsen (å andra sidan är det bara PM som ska diskuteras=de förväntar sig inte att man ska ha börjat på allvar), men i övrigt har jag en "ledig" period framför mig och då hade jag tänkt försöka att inte stressa utan mest ägna mig åt sådant jag tycker om. Men om jag känner mig själv rätt kommer jag ha ångest oavsett vad jag försöker bestämma mig för.

Kommentarer
Postat av: Raz

Go Kim! Battlefield 3!!

2011-10-05 @ 16:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0