åh.

det magiska i att för första gången få höra de magiska orden, i ett redan magiskt ögonblick. att översvämmas av inneboende glädjefjärilar och inte kunna hindra en liten tår från att trilla. att hålla någon så nära men samtidigt så varsamt man bara kan för att man håller på att expandera och trilla sönder på samma gång. håll om mig, annars tar mitt hjärta ett extra glädjeskutt och rymmer iväg. att veta att man är två om att ha vågat kasta sig ut.

imorgon ska sara m och jag äta sushi. snart åker hon till london och då har jag ännu en vän att sakna. de är så många nu. gamla finingar från flen och nyare uppsalafiningar är på plugg-, jobb- eller reseäventyr i andra delar av sverige eller världen. kul för dem men trist för mig som måste sakna. å andra sidan är längtan fint. man vet att det man saknar betyder något.

Kommentarer
Postat av: a

Åh, lovely!!! Äntligen liksom.

2011-09-11 @ 23:20:23
Postat av: lina

åh första gången han sa det till mig trodde jag att jag skulle svimma och jag visste inte alls vad jag skulle svara (fast jag visst visste!). för mig var det nästan större att säga det själv än att höra honom säga det. trodde liksom aldrig att det skulle hända! är så glad för din skull! åh puss

2011-09-12 @ 10:02:14
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: M

Fina vänner! <3 Jag var först med att säga det och hur dumt det än låter har jag väntat nästan olidligt länge på den stund då han kände sig redo. Han ska ju få känna sig just redo och inte behöva känna sig tvingad bara för att jag har sagt det. Nu vill jag höra det hela tiden (har "bara" hört det en gång) och känner mig rätt larvig. Det var så himla klichéaktigt perfekt höhö. Puss gullisar <3

2011-09-12 @ 18:28:56
Postat av: Sara

Kommer att sakna dig med när jag är borta! Tack för en fin sushimiddag igår! <3

2011-09-13 @ 17:23:01
Postat av: M

Tack detsamma gullis :) <3

2011-09-13 @ 17:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0