idag är det en aning lördag har jag märkt.

ska se några avsnitt awkward. äta mackor med avokado- och kesoröra. duscha. försöka få ordning på håret som verkar vara i en trotsperiod. jag vet precis vad jag vill ha på mig. får se om det blir fint. de nya skorna ska jag ha i alla fall. kanske röda läppar, kanske hatt. cykla tio minuter i motvind och uppförsbacke. så himla värt för jag får pussas och påminnas om doften vid halsen. framåt kvällen blir det vin och vänner och lite kulturnatt. fint, bra.

förresten vill jag åh så gärna ha de här skorna som är de finaste jag sett på länge. såg dem på elsa och de verkar hur bra som helst. men de verkar inte finnas i min storlek där i webshopen och kostar dessutom i överkant för vad fattigstudent-jag har råd med. åååååh.

Kommentarer
Postat av: malin

Hejsan!

Gillar din blogg, verkligen. Kul läsning, tack.

Tänkte bara kolla vart kollar på awkward avsnitten, om det är någon webbtv eller liknande? :)

2011-09-13 @ 14:10:12
URL: http://mkrarup.blogg.se/
Postat av: M

Kul att du gillar bloggen :) jag brukar titta på icefilms.info, men den sidan krånglar emellanåt så då tar jag till lite olagligare metoder hehe

2011-09-13 @ 15:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0