Samtidens märkligaste och - sorgligt nog - lustigaste nyhet.

Det kan inte bli underligare än såhär.

Seriöst. Vad är oddsen för kombinationen dvärg, Gordon Ramsay-lookalike, porr (fiffiga namn på filmerna förresten) samt självmord och/eller grävlingsdöd? Älskar rubriken! (Och tänk hur sjukt det måste ha känts för journalisten när han skrev meningen.) Självklart är det hemskt att han har dött men omständigheterna kan inte göra annat än locka till skratt hos mig. Följande citat är nästan oslagbart: "Teorierna varierar mellan självmord, någon som kastat ner den mindre dubbelgångaren i boet eller kanske till och med ett fullskaligt slagsmål mellan Foster och grävlingen."

Jag bemödar mig inte ens med att skriva ut min långa skrattattack i text för er, jag tror ni fattar på egen hand.

Kommentarer
Postat av: AnnG

HAHAHA! :D

2011-09-16 @ 03:39:33
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0