"Use the force, Harry" - Gandalf (och så en bild på professor X)

Inte för att rubriken har så jättemycket att göra med detta inläggs innehåll, förutom att den mixar Harry Potter med Star Wars, Lord of the Rings och X-men. Här är den fantastiska bilden jag refererade till.

Det jag egentligen ville säga är att jag nog aldrig stött på en mysigare sida än pottermore.com (vilken jag väntat en evighet på färdigställandet av) och det var längesen jag blev så mysigt underhållen och barnsligt glad som när jag började utforska sidan; Pottergalen som jag ju är. Jag heter OakRiver21337, hoppas vi ses på Hogwarts, hihi.

Men nu måste jag nog börja skriva på en uppgift som ska in imorgon. Ack vad det tar emot att vara vuxen ikväll.

Kommentarer
Postat av: Josefine (Bosse)

Pottermore lät ju så mysigt att jag oxå var tvungen o joina. Lika Pottergalen jag med :)

2012-04-26 @ 23:43:10
Postat av: M

Wiiie :) är det du som är pixiescale19638? :)

2012-04-28 @ 20:09:16
Postat av: Josefine (Bosse)

Ja precis :)

2012-04-29 @ 11:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0