angenämt dilemma, eller nåt.

var på fikadejt hos min svärmor fram tills för en timme sedan. vi hade så trevligt att det plötsligt hade gått 6 och en halv timme sedan vi satte oss ner. nackdelen gällande att tiden flög förbi är att jag behöver plugga men inte orkar förrän jag ätit middag, men inte orkar laga middag eftersom jag inte har någon energi. men det äre värt, när man har umgåtts och haft det bra.

MÅSTE plugga duktigt ikväll om jag i helgen ska få göra det jag hoppas kunna göra.

och på måndag hoppas jag få veta om det blir som jag tänkt mig. om det inte riktigt blir som jag tänkt mig, får jag skylla mig själv en aning och vara nöjd ändå; jag får tänka att det blir som det är menat.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad har du tänkt dig, Maddu? Puss

2012-08-04 @ 22:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0