framtidsångest.

har lite panik. 

vill gärna sommarjobba med något som inte ger mig ångest inför varje pass. var ska jag söka jobb? måste väl börja söka nu. bajs bajs. jobbar jag i uppsala får jag inte träffa familjen så ofta, men jobbar jag i flen är det kim som prioriteras bort...

vad ska jag läsa i höst? vet inte om jag orkar master just då, men tror det vore bra att läsa en sådan. om jag väntar med master, vad ska jag läsa istället?

var ska jag bo när tilda (och jag) slutat plugga? har jag ens tillräckliga köpoäng för en lägenhet i uppsala? var ska jag ta vägen om inte uppsala?

Kommentarer
Postat av: Din Man

märd, hear me out! just go with the flow, okej babe? allt ordnar sig när tiden kommer, oroa dig inte. du kommer märka hur det blir och då blir det till det bästa. bara lita på att livet ordnar det av sig själv och lev i nuet. inga dåproblem och inga framtidsproblem. faaast sommarjobb kan ju vara bra att tänka på förstås, men resten löser sig! du kan ju söka i både flen och uppsala :))

2012-02-11 @ 17:31:28
Postat av: a

Instämmer med föregående talare: det fixar sig garanterat! Puss!

2012-02-13 @ 11:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0