mitt liv just nu.

fingrarna stinker vitlök sedan middagstillagningen. hur många gånger jag än tvättar händerna vill de inte sluta osa. som att löksaften letat sig långt, långt ner i huden. OS förstör mitt liv, och med det menar jag att jag knappt fått något plugg gjort idag eftersom det funnits en massa sport att följa. misstänker att det kommer fortsätta såhär de närmsta veckorna men jag får väl ta mig i kragen och skriva ändå. om bara motivationen kunde infinna sig! jag ska försöka tänka på att jag får några pluggfria veckor i augusti. men då kommer min pojkvän fortfarande jobba varannan vecka så vi kommer inte hinna ses mer bara för att jag blir ledig. se, jag lyckas alltid vända något positivt till regntunga ångestmoln.

ska nog börja avsluta varje dag med att tänka på vad som varit fint med den. positivt idag: maten jag lagade blev jättegod, sverige vann mot tunisien, jag har choklad som väntar på att ätas upp, jag har en plan för vad jag ska skriva i uppsatsen trots att bara två sidor blivit skrivna hittills, det har varit ganska fint väder, jag har ringt ett samtal och snuddat vid ett ämne som ger mig fjärilar i magen.

Kommentarer
Postat av: AnnG

det där sista lärt väldigt bra märdie! :) <3

2012-07-30 @ 09:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0