plugg, sol, tv.

sitter i soffan med ett glas apelsinsaft, mätt och belåten tack vare den ovanliga energin att laga ordentlig mat som infann sig för nån timme sedan. makaroner och tomatsås med roliga ingredienser. en lättsam hollywoodkomedi visas på teven. min hud doftar svagt av solkräm och näsan och armarna har idag fått ännu ett gäng fräknar (jag älskar fräknar!). den ena uppgiften i harry-kursen är snart mer eller mindre färdig och det hade känts så himla skönt om det inte vore så att jag har den största uppgiften kvar att skriva. men lite duktig kan jag väl erkänna att jag varit de senaste dagarna...

snart börjar olympiska spelen och just idag när jag kollade igenom tävlingsschemat påmindes jag om hur mycket jag älskar sånt här. kan knappt beskriva den barnsliga lycka jag känner inför att se på sport. vid sådana här tillfällen är det dessutom hur mycket olika grejer som helst varje dag i flera veckor. åååh, himmelriket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0