sommaren har återvänt, både i luften och i hjärtat.

idag har jag omväxlande pluggat, solat och skrattat åt mina söta föräldrar. resten av kvällen ägnas åt plugg, skulle jag tro. kanske lite kortspel med mor och far. imorgon ska jag till stockholm för att umgås med amanda. hoppas på second hand-fynd, god mat, skratt och sol. på fredag ska jag och föräldrarna eventuellt till mariefred OCH sen, enligt vad jag kan utläsa från hans senaste sms, kommer kim hit efter jobbet! jag är sådär obeskrivligt glad såklart, och skjuter undan tanken på att han ju snart kommer vara borta en vecka till...och en till...och ännu en. det är inte värt att jag tänker på det redan nu. i helgen, och från och med tisdag och en vecka framåt, ska jag krama honom så mycket jag kan. knappt släppa taget om hans hand, mhm. för att göra helgen ännu bättre väntas det på lördag bli en spännande drinktävling med fina vänner. yay! annG har en bra drink-idé till vårt lag. ska bli kuuuwl att pyssla ihop ett bra tävlingsbidrag, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0