spel.

i söndags var det avskedsmiddag för min lillasyster som igår flyttade till sundsvall. förutom att det såklart var jättetrevligt bara att umgås med familjen, spelade vi också spel såsom monopol, yatzy, och cluedo. trots att det överlag gick ganska dåligt för mig har jag ändå sedan dess blivit som besatt av att spela sällskapsspel. så himla kul! kan inte sluta tänka på spel. spel spel spel. åh abstinensen. önskar att någon ville komma över och bara spela kort eller nåt. nåväl; jag vet vad jag ska önska mig i födelsedagspresent i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag som älskar sällskapsspel - I'll play!!!

2012-07-06 @ 18:18:15
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: M

Yay! Nu när du snart bor i Uppsala får du komma över på spelkvällar :)

2012-07-09 @ 12:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0