nu är det sommarlov.

har köpt presenter till mig själv för att jag lyckats väldigt bra under vårens kurs, och för att fira in sommarlovet (i och för sig har sommarkursen precis satt igång, men den är ju på distans på halvfart så jag har tid att ha lov på riktigt). sidan jag beställde från baseras i kina (tror jag? haha) och så fort man beställer från ett ställe utanför eu bör man räkna med tullavgift, men så vitt jag läst mig till på en massa olika bloggar slipper man både frakt- och tullavgift om man väljer "free standard shipping" med långsammast leveranstid (väntan är det ju värt om det är gratis). jag hoppas, hoppas, hoppas (och tror) att det blir tullavgiftsfritt även för mig! och så håller jag tummarna för att plaggen passar, men gör de inte det så får jag väl ge bort dem till en fin vän.

och här är de: en krage, en spetsvit dröm och en mintgrön skönhet.

imorgon ska jag städa lite (tar en grej i taget på grund av lathet - idag dammtorkade jag och imorgon blir det dammsugning och lakansbyte), för att därefter äta sushi och se film med en kär vän. slutligen får jag besök av min käre pojkvän och då ska jag begrava näsan vid hans nyckelben. och ja, något annat hittar vi nog också på. som att spela sims, eller så.

ps. jag verkar älska att skriva saker inom parentes.

Kommentarer
Postat av: parentes

Välkommen till parentesklubben!



http://libfina.blogspot.se/2012/05/min-parentesvan.html



P.s. Jag spontanåker till Portugal imorgon!

2012-06-05 @ 20:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0