Just nu händer det inte så mycket mer än det att våren håller på att besegra vintern - och jag min lathet.

I detta nu har jag precis skickat in en skrivuppgift och funderar på vad jag ska lägga till i en annan innan också den ska inlämnas. Fina Ted sjunger om hur han spionerar på en kvinna när hon badar naken och jag tänker att ja, jag håller med, det har nog varit en ganska härlig dag. Det var härligt att jogga i eftermiddagssol - fram tills dess att min energi tog slut och jag ville spy. Ja hör och häpna, jag har till slut börjat jogga! Idag var andra passet denna vecka. Kände att det var dags nu. Det är farligt för hjärtat att vara överviktig, men det är inte direkt bättre att vara 22 år och väga 43 kilo. Och jag kan ju inte äta massa skräpmat för att på så sätt gå upp i vikt, nä, muskler får det bli. Plus att man faktiskt tycker om sig själv efter att man varit duktig och rört på sig. Och min kropp och mitt hjärta tycker nog bättre om mig nu också. Den är liksom inte till för att ligga still eller vara energilös och svag.

Kommentarer
Postat av: a

BRA MADDU, BRAA!

2012-03-13 @ 09:16:22
Postat av: M

:) jag är rätt stolt över mig själv - eller, jag kommer vara det om jag fortsätter jogga.

2012-03-13 @ 16:28:40
Postat av: Sara

Det ska du vara! Det är sjukt bra jobbat :)

2012-03-22 @ 09:06:17
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0